混乱が収まらない、日本からの転送

Japanese Character Transfer Update: March 3rd - Announcements - Star Wars Galaxies Official Forums

Due to unforeseen technical difficulties, all players will have to make the following choice for each of their characters:

1. You may petition to receive the items that are transferable from your character bank on Harla or Katana.

If you make this choice:

You will not receive items such as Factory Crates and resources as they are not transferable from your character bank.


You will lose all Experience Points (XP) gained on US/European galaxies.


You will lose your character name.


You will have the opportunity to choose a new name.

If you select this choice, you will not be able to send in a petition until Wednesday, March 8th and it MUST be submitted (sent in) by Friday March 10th, 2006.

  • OR -

2. You may petition to be given 500,000 credits to your character.

If you make this choice:

You will lose all the items in your character bank from Harla or Katana.
If you select this choice, you must submit your request by Friday, March 10th, 2006.

How to petition: A "petition" means going in-game and sending in a Customer Service Request. To do this, press "H" to get your in-game Holocron and then select Knowledge Base, and search for something in the "Enter your question here" box.

Once the search is complete double click on one of the resulting articles and then scroll down to the bottom of the article and select the "Just let me create a ticket, the search did not answer my issue" .

We apologize for any inconvenience this may have caused.
Kurt "Thunderheart" Stangl
Community Relations Manager

予期しない技術的困難のため、すべてのプレーヤーが彼らのキャラクタ各人のために以下の選択をしなければならないでしょう


1. あなたは、HarlaかKatanaであなたのキャラクターバンクから移転可能な項目を受け取ると陳情することができます。

あなたがこの選択をするなら:

  • それらがあなたのキャラクターバンクから移転可能でないときに、あなたはFactory Cratesやリソースなどの項目を受け取らないでしょう。
  • あなたは米国の、または、ヨーロッパの銀河で獲得されたすべての経験値をなくすでしょう。
  • あなたはキャラクタ名を失うでしょう。
    • あなたには、新しい名前を選ぶ機会があるでしょう。

この選択を選択すると、あなたは3月8日水曜日まで陳情書を提出することができないでしょう、そして、2006年3月10日金曜日までにそれを提出しなければなりません(送られます)。

  • または、-

2. あなたは、50万クレジットがあなたのキャラクターに与えられていると陳情することができます。


あなたがこの選択をするなら:

あなたはキャラクターバンクでHarlaかKatanaからすべての項目をなくすでしょう。
この選択を選択するなら、あなたは2006年3月10日金曜日までに要求を提出しなければなりません。

どう陳情するか: 「陳情」は、ゲームに行って、顧客サービスRequestを送るのを意味します。 これをするために、ゲームにおけるあなたのHolocronを手に入れて、次に、知識ベースを選択するように「H」に強要してください、そして、「ここに質問を入れてください」箱の中に何かを捜し求めてください。

検索がいったん完全になると結果として起こる記事の1つをダブルクリックして、次に、記事の下部に下がっていて選んだ状態でスクロールしてください、「私にチケットをちょっと作成させてください、と検索は私の問題に答えませんでした」。

私たちはこれが引き起こしたどんなご迷惑も謝ります。
Kurt "Thunderheart" Stangl
Community Relations Manager